کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش 34 درصدی مصرف برق CPU با Camomile Optimizer

گرم شدن بیش از حد CPU می‌تواند روی هر کامپیوتر شخصی تحت ویندوز، چه ویندوز 10 و چه ویندوز 11، به یک مشکل تبدیل شود. به خصوص اگر سیستم شما از تراشه‌ های جدید اینتل استفاده می‌کند، کنترل دما می‌تواند بسیار سخت باشد، مگر اینکه کیسی با جریان هوای عالی یا کولر استثنایی داشته باشید که گرما را به سرعت منتقل کند. به عنوان مثال، خنک کردن آن‌ ها در کیس‌ های کوچک (SFF) مانند NR200P Max کمی دشوار است.

 

کاهش 34 درصدی مصرف برق CPU با Camomile Optimizer

 

وقتی دمای CPU بالا می‌رود، معمولا سیستم محافظت حرارتی (thermal throttling) فعال می‌شود که تلاش می‌کند دما را به سطوح ایمن کاهش دهد. اما دمایی که در آن تراشه شروع به کاهش عملکرد می‌کند (throttle) معمولا بسیار بالا است، حدود 90 درجه سانتیگراد یا بیشتر، و همه با چنین دماهای بالایی راحت نیستند.

نرم‌ افزارهای جانبی‌ای مانند Core Temp از Alcpu به شما این امکان را می‌دهند که دمای پایین‌ تری را به عنوان هشدار برای داغ شدن بیش از حد CPU تنظیم کنید تا زمانی که به این دما رسید به شما هشدار دهد.

یک نرم‌ افزار جانبی جدید به نام Camomile Optimizer وجود دارد که ماهیت مشابهی دارد و هدف آن کاهش دما و خنک کردن CPU است. توسعه‌ دهنده این نرم‌ افزار ادعاهای نسبتا بزرگی در مورد عملکرد آن کرده است.

مقاله‌ای با عنوان «چگونه با 34 درصد کاهش مصرف برق CPU، ردپای کربنی را به حداقل برسانیم» وجود دارد که اساسا نشان می‌دهد کاربران می‌توانند مصرف برق سیستم خود را تا بیش از یک سوم کاهش دهند.

 

ویژگی‌ های این نرم‌ افزار به شرح زیر است:

کاهش دمای کامپیوتر کمومایل کامپیوتر را خنک می‌کند و حتی در کارهای سنگین مانند بازی یا سایر فرآیند هایی که از CPU زیاد استفاده می‌کنند، دمای مطلوب را تضمین می‌کند.

کاهش صدای فن کمومایل با بهینه‌ سازی‌ های موثری که انجام می‌دهد، به میزان قابل توجهی بار روی فن‌ های خنک کننده را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود آن‌ ها بسیار ساکت‌ تر کار کنند. همچنین فعالیت کمتر فن به معنای تجمع کمتر گرد و غبار است که می‌تواند به تمیز نگه داشتن کامپیوتر شما کمک کند.

افزایش عمر باتری کاهش بار روی سیستم‌ عامل با کمومایل می‌تواند به افزایش عمر باتری لپ‌ تاپ کمک کند و به شما این امکان را بدهد که بدون نیاز دائمی به پریز برق، از لپ‌ تاپ خود برای مدت طولانی‌ تری استفاده کنید.

سازنده این نرم‌ افزار برای نحوه کارکرد آن از یک پردازنده Ryzen 5 5500 به عنوان مثال استفاده کرده است که در آن نشان می‌دهد دمای تراشه از 83 درجه سانتیگراد به 67 درجه سانتیگراد کاهش یافته است، اگرچه سرعت کلاک تراشه به میزان قابل توجهی پایین آمده است. توسعه‌ دهنده در این مورد هشدار می‌دهد که «این کار ممکن است برخی از برنامه‌ های کاربردی با مصرف زیاد پردازنده را کند کند».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50572 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/02 تعداد مشاهده: 72
سافت گذر